30.6.08

ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ...

Είναι ο Γιάννης, ηλικίας περίπου 30 ετών και η ζωή του είναι ήσυχη, το μαγαζί πάει καλά και όλα γενικότερα καλά. Κάποια στιγμή σκέφτεται πως ήρθε η ώρα να παντρευτεί και να κάνει οικογένεια. Βρίσκει λοιπόν μια κοπέλα τη βγάζει δυο-τρίς φορές έξω, σε βόλτα και έτσι. Την επόμενη φορά που ήταν να συναντηθούν της λέει:
- Κάτσε κάτω...Θέλω να μιλήσουμε σοβαρά. - Ναι... του απαντά αυτή - Ακου λοιπόν να σου πω... εμένα η δουλειά μου πάει μια χαρά, δεν έχω προβλήματα, είναι καιρός να παντρευτώ. Θέλεις να γίνεις γυναίκα μου; Δε θα κάνεις τίποτα! Θα σε 'χω αρχόντισα... Μόνο τρία πράγματα θέλω απο 'σένα.
α) Στις οκτώ κάθε πρωϊ ξυπνάω να ετοιμαστώ για το μαγαζί. Θέλω να έχω έτοιμο καφέ και πρωϊνό, ξυπνήσω δε ξυπνήσω για να πάω στο μαγαζί.
β) Το μεσημέρι στις δύο κλείνω. Στις 2.30 θέλω να έχω το φαϊ μου στο τραπέζι, το σπίτι καθαρό έρθω δεν έρθω απ' το μαγαζί.
γ) Το βράδυ κατά τις 9 θα πρέπει να έχω έτοιμο το μπάνιο και το κρεβάτι για να κοιμηθώ ότι και να γίνει! Λοιπόν τι λές;
(Αφού το σκέφτεται λίγο απαντά η κοπέλα)
-Δέχομαι να γίνω γυναίκα σου Οι απαιτήσεις σου δεν είναι μεγάλες, δεν είναι τίποτα αυτά που μου ζητάς, αλλά έχω και εγώ μία απαίτηση απο σένα άντρα μου... κάθε βράδυ στις 10 κάνω σεξ... έρθεις δεν έρθεις σπίτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: