8.7.08

ΣΤΟ ΚΕΛΙ...

Τρεις τύποι, ο ένας από αυτούς πόντιος, μόλις έχουν φάει ισόβια και βρίσκονται στο ίδιο κελί. Την πρώτη μέρα της φυλάκισης τους, συζητάν το πώς θα περάσουν τον καιρό τους στη «στενή».
- Εγώ, λέει ο πρώτος, έχω φέρει μαζί μου το γιογιό μου. Θα παίζω με αυτό και θα περνάει ο καιρός.
-Τι μας λες ρε φίλε, του λέει ο δεύτερος. Με ένα πραγματάκι που πηγαίνει πάνω κάτω θα περάσεις όλη σου τη ζωή; Εγώ έχω φέρει μαζί μια τράπουλα. Θα παίζουμε καμιά πρεφούλα ή ότι άλλο γουστάρετε και έτσι θα τη βγάλουμε.
Τότε, τους διακόπτει ο Πόντιος, λέγοντας
- Καλά ρε πάτε καλά και οι δύο σας; Θα βγάλετε μια ζωή παίζοντας χαρτιά και γιογιό;
- Γιατί ρε φίλε, του λένε οι άλλοι, εσύ πώς θα τη βγάλεις;
- Εγώ έχω φέρει μαζί μου μια κούτα ταμπόν.
- Και τι θα το κάνεις ρε μεγάλε το ταμπόν εδώ μέσα;
- Τι θα το κάνω; Να ρε, διαβάστε εδώ. Μ αυτό μπορείς να κάνεις κολύμβηση, ιππασία, ορειβασία και ότι άλλο γουστάρεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: